Loading...

Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi

Loading...
Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi
link : Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi

Baca juga


Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi

Siapa Anwar dan Guan Eng dibanding Kelulusan Akedemik Najib

Lol Anwar rupa-rupanya hanya mempunyai ijazah sastera kelas ke3 je, patut jadi menteri kewangan, Malaysia alami krisis ekonomi 1996-98, patutlah setakat jadi mantan calon PM ke5, 6, 7 dan mungkin 8, 9 dan seterusnya.

Nak kutuk Najib dengan setakat ijazah kelas ke 3!  Baik tutup mulut je dari duduk merapu dengan cabar orang yang ambil O dan A level pada umur 15 tahun. 

Masuk Marlvern college pada usia 16 tahun. Masuk universiti Nottingham pada umur 17 tahun dan dapat ijazah industrial Economics. 

Kalau nak banding dengan Guan Eng setakat dapat ijazah akaun yang layak memohon kerani akaun je. Itupun kolej swasta je pun.

Sebab itu bila Guan Eng pegang jawatan Menteri Kewangan, perkara pertama dia buat hancurkan ekonomi negara secara total dengan kononnya bercita-cita  hendak bangunkan semula ekonomi negara dalam tempoh 100 hari. 

Apa dah jadi sekarang masuk 10 bulan makin parah ekonomi negara dikerjakannya.

Pengalaman Najib pernah jadi pengurus perhubungan awam di Bank Negara Malaysia dan Petronas. Di mana Guan Eng dan Anwar ketika itu? Mereka menjadi ketua demostrasi di jalanan, sampai Mahathir pungut Anwar masuk dalam kerajaan manakala Guan Eng masuk penjara...

Jadi jangan cemburu bila rakyat angkat jadi MB Pahang pada umur 23 tahun, kerana beliau ada kelulusan akedemik yang kuat, bukan macam Mat Sabu lulus SPM pun nak angkat jadi Menteri Pertahanan?

Jadi tidak perlulah Anwar hendak menyindir kelulusan Najib apatah Guan Eng bawa-bawa sedar diri awak tu bodoh matematik.

 Kerana Anwar Guan Eng geram Najib popular dengan gelaran #Bossku kan dah terbuka tembelang! 

Seperkara lagi hanya Dato Sri Najib Razak seorang antara menteri kewangan negara pernah mendapat pengiktirafan antara 12 Menteri Kewangan terbaik asia. 

Sekarang mungkin Mahacai boleh faham kenapa PH gagal? Kalau tak buta hati laa...

Mohd Fadzli


Thus Article Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi

Itulah artikel Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/rupanya-anwar-hanya-ada-ijazah-sastera.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Rupanya Anwar HANYA ada ijazah sastera Kelas Ke-3, Guan Eng Ijazah akaun saja mana reti ekonomi"

Catat Ulasan

Loading...