Loading...

[video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR

Loading...
[video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR
link : [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR

Baca juga


[video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR



Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) menerima aduan dari mangsa-mangsa penipuan sebuah syarikat pajakan kenderaan. Syarikat itu turut mendiamkan diri apabila dihubungi oleh kesemua mangsa dan tidak menjawab sebarang surat pembatalan perjanjian yang telah dihantar oleh pemilik kenderaan sehingga kesemua pemilik disenarai hitam oleh pihak bank.

Rentetan dari isu itu, Unit Tindakan Khas PPIM yang diketuai oleh En. Yusuf Azmi, telah menyerbu AGR Auto Trade SDN BHD bagi mengambil semula kesemua kenderaan yang terlibat.


Lokasi pertama di Sri Kembangan Pejabat AGR sekitar jam 11 pagi, pihak PPIM telah membuat rundingan untuk menuntut kunci-kunci bagi mangsa mengeluarkan kereta mereka. Tetapi hanya sebuah kereta mangsa sahaja yang berada dilokasi berjaya dilepaskan.

Malangnya pihak AGR Auto Trade yang dimiliki oleh seorang ahli perniagaan bergelar "Raja" dan seorang individu menggelar dirinya "Dato' Seri Kabi" tidak memberikan kerjasama yang baik sehingga mencetuskan perbalahan. PPIM masih lagi berusaha untuk memperjuangkan nasib pengguna yang telah dianaiya oleh syarikat terbabit.

Lokasi kedua di Jalan Sungai Sekamat sekitar jam 3 petang, towing yang dipanggil bagi mengangkut kenderaan mangsa telah mendapat ugutan tetapi proses menarik keluar kereta masih berjalan sehingga malam.

Sekitar jam 8 malam, 5 buah kereta berjaya di keluarkan.
Teruskan sokongan dan doa semua

#LIVE Sila ramai-ramai share video ini, PPIM dalam aksi membantu mangsa yang dianiaya oleh sindiket kereta pajak / sewa. Ikuti FB Yusuf Azmi untuk perkembangan terkini. Mohon doa dan sokongan semua #ViralNow#YusufAzmi #PPIM


Thus Article [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR

Itulah artikel [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2017/07/video-viral-penipuan-pajakan-kereta.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[video viral] PENIPUAN PAJAKAN KERETA: PPIM vs AGR"

Catat Ulasan

Loading...