Loading...

pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

Loading...
pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan
link : pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

Baca juga


pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

SEORANG penyokong Pakatan Harapan (PH) meminta Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKM) supaya mendesak TV3 membuat permohonan maaf secara terbuka kerana membiarkan pengacara Sherry Al Hadad menyebut ungkapan ‘Malu Apa Bossku’ ketika siaran langsung Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-33, bertempat di Axiata Arena, Bukit Jalil malam tadi.
Individu yang dikenali sebagai Shamsul Omar itu juga mahu ungkapan tersebut ditapis untuk siaran ulangan mahupun untuk simpanan arkib pihak TV3.
Shamsul bimbang ungkapan ‘Malu Apa Bossku’ akan mempengaruhi rakyat dengan pengaruh negatif yang dibawa oleh bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di media sosial.
“Kita perlu lebih tegas dalam menangani pengaruh negatif yang dibawa bekas PM yang semakin melampau mempengaruhi rakyat menerusi media sosial,” katanya.
Sementara itu, Najib nyata teruja kerana slogan kempennya disebut pada malam yang penuh gilang gemilang itu.
“Eh, tadi AJL sebut apa? Kita geng!,” katanya menerusi Facebook.

Menerusi posting berikutnya, Najib memuat naik gambar beliau menampal pelekat slogan berkenaan di beberapa motosikal.
“Lekat cantik-cantik sticker (pelekat), AJL pun dah sebut,” katanya sambil meletakkan tanda pagar #maluapabossku.


Thus Article pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan

Itulah artikel pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/pengacara-ajl-sebut-malu-apa-bossku.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "pengacara AJL sebut ‘Malu Apa Bossku’, macai PH meroyan"

Catat Ulasan

Loading...