Loading...

KJ disaran sertai DAP

Loading...
KJ disaran sertai DAP - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk KJ disaran sertai DAP, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : KJ disaran sertai DAP
link : KJ disaran sertai DAP

Baca juga


KJ disaran sertai DAP


KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin disarankan menyertai PKR atau DAP susulan kenyataannya yang ‘mengherdik’ kerjasama Umno-Pas di PRK Seri Setia.

Presiden Sukarelawan Malaysia, Isham Jalil mendakwa Khairy telah menunjukkan jiwa beliau bukanlah jiwa perjuangan Melayu dan Islam.

Katanya, Khairy juga dilihat sebagai seorang yang tidak ada pendirian dan opportunis apabila mengkritik bekas Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

“Dahulu menjulang Najib semasa beliau berkuasa, tetapi sebaik sahaja kalah pilihan raya terus mencemuh pula.

“Kita juga tidak mahu tanggung biawak sesumpah yang cepat tunjuk belang bila ditekan,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Khairy semalam dilaporkan berkata, beliau secara peribadi tidak bersetuju dengan kerjasama dibuat BN bersama Pas dalam PRK Seri Setia namun akur dengan keputusan parti


Thus Article KJ disaran sertai DAP

Itulah artikel KJ disaran sertai DAP Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel KJ disaran sertai DAP dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/08/kj-disaran-sertai-dap.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KJ disaran sertai DAP"

Catat Ulasan

Loading...