Loading...

[TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO

Loading...
[TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO
link : [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO

Baca juga


[TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO

Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO dalam PRK Semenyih.

Kenyataan Tun Dr Mahathir:

Tun Dr Mahathir Mohamad menjelaskan pimpinan PAS memaklumkan, mereka tidak akan menyokong UMNO pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Semenyih kerana Pakatan Harapan (PH) tidak meletakkan wakil DAP sebagai calon.


Thus Article [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO

Itulah artikel [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/tun-m-silap-tafsir-takkiyuddin.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[TUN M SILAP TAFSIR] Takkiyuddin Menafikan Pas Tidak Akan Bantu UMNO"

Catat Ulasan

Loading...