Loading...

PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur

Loading...
PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur
link : PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur

Baca juga


PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur

Pemimpin DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau, hari ini mendesak Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad meletak jawatan kerana memperlekeh manifesto Pakatan Harapan (PH) pilihan raya umum ke-14.
Boo, yang juga ahli jawatankuasa DAP negeri berkata, dakwaan Dr Mahathir bahawa manifesto itu hanya “panduan dan bukan kitab” menunjukkan beliau tidak berkeyakinan terhadap diri dan manifesto itu sendiri.
“Tindakan beberapa pemimpin PH mendakwa perubahan kerajaan tidak mungkin berlaku tanpa kepimpinan Dr Mahathir hanya mencerminkan kemerosotan diri mereka,” katanya.
Malah, katanya, mereka yang melontar pandangan sedemikian sudah mengaku ketidakcekapan diri dan juga harus meletak jawatan.
Boo turut menyelar tindakan PPBM menerima bekas ahli Parlimen Umno dan menggesa pimpinan PH mengambil pendirian bersama membantah amalan sedemikian.
“Malaysia memerlukan persaingan sihat dalam sistem 2 parti untuk memastikan pembaharuan institusi dilaksanakan secara berkesan,” katanya.
Sebaliknya, katanya, negara akan “ke belakang” jika wakil rakyat digalakkan untuk melompat parti. - FMT


Thus Article PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur

Itulah artikel PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/perang-terbuka-bermula-dap-desak-dr-m.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PERANG TERBUKA BERMULA: DAP desak Dr M berundur"

Catat Ulasan

Loading...