Loading...

Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Loading...
Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim
link : Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Baca juga


Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Carian saya di Google mendapati ramai yang didenda dan dipenjarakan kerana menunjukkan isyarat lucah si bawah Seksyen 294 (a) Kanun Keseksaan;
.
“Whoever, to the annoyance of others— (a) does any obscene act in any public place…shall be punished with imprisonment for a term which may extend to three months or with fine or with both.”
.
Tetapi kakak kita yang seorang ni buat kesalahan yang sama tetapi tiada tindakan? Hmmm...
.
*Berdansa itu menyihatkan badan tetapi solat itu menguatkan iman dan sabar. Alhamdulilah... @ Osaka


Firdaus Wong Wai Hung







Thus Article Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim

Itulah artikel Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/carian-di-google-rupanya-ramai-je.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Carian di google, rupanya ramai je dipenjara tunjuk isyarat lucah, SIti Kasim"

Catat Ulasan

Loading...