Loading...

Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram

Loading...
Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram
link : Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram

Baca juga


Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram


Selepas dikritik menyumbang beg sekolah yang dicetak gambarnya, kini Adun Jeram, Mohd Shaid Rosli tampil dengan pakaian seragam sekolah yang berlabelkan nama pemimpin PPBM itu.
Katanya, terpulang kepada masyarakat untuk menilai sumbangan baju seragam sekolah berlabelkan “Sumbangan YB Shaid Rosli” kerana lebih penting ialah niatnya membantu keluarga kurang berkemampuan di Dewan Undangan Negeri (DUN) itu.
“Pagi ini saya menyerahkan sumbangan pakaian sekolah di Sekolah Kebangsaan Puncak Alam 3 sebanyak 1,600 helai. Jumlah keseluruhan yang akan kita edarkan di semua sekolah DUN ini adalah 10,000 helai.
“Ada 10 sekolah rendah akan menerima manfaat ini. Pihak kami akan membekalkan baju kemeja untuk murid lelaki dan baju kurung untuk murid perempuan,” katanya dalam kenyataan hari ini.
Minggu lalu, Shaid dikritik pengguna media sosial selepas menyampaikan sumbangan beg sekolah memaparkan gambarnya yang dianggap mencontohi pendekatan Barisan Nasional (BN) dahulu. 

Pada 7 Januari lalu, Shaid menjelaskan berlaku salah faham antara pihaknya dengan pencetak kerana beliau tidak berniat mencetak gambarnya pada beg sekolah itu. 

“Sebenarnya, beg ini saya tempah di China. Tempahan ini sudah lama, saya tempah sejak 4 bulan lalu. Lain yang kita harapkan, lain pula beg sekolah yang sampai. Jadi, apabila benda sudah sampai, maka kita beri jugalah,” katanya minggu lalu. 

Hari ini, Shaid berharap sumbangan baju sekolah itu dapat meringankan beban penduduk berpendapatan rendah, walaupun wakil rakyat tidak menerima peruntukan khusus untuk sekolah, sebaliknya peruntukan yang ada hanya untuk rakyat yang dibahagikan kepada pembangunan, sumbangan serta program. - fmt


Thus Article Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram

Itulah artikel Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/01/selepas-beg-sekolah-kini-baju-sekolah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Selepas beg sekolah, kini baju sekolah berlabel nama Adun Jeram"

Catat Ulasan

Loading...