Loading...

(VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP

Loading...
(VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP
link : (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP

Baca juga


(VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP



Kenapa Kau orang tak fokus dan lari dari matlamat asal agenda penyatuan ummah kita? 

1) Mahathir vs Anwar dan ni yang aku cakap lepas PRU. Dan sekarang dah berlaku. Biarkan mereka kerana tu pertarungan mereka. Kita yang bawah bawah ni fokus pada penyatuan ummah dan percayalah Aku cakap impian kerajaan Bumiputera akan tercapai jika kita terus fokus pada penyatuan ummah kita ini.

2) Waktu aku mula kempen penyatuan ummah dulu ramai tak percaya dan tak yakin. Tapi kita dah berjaya buktikan 812. So kita kena fokus kerana agenda kita masih belum terlaksana.

3) Aku ingat bulan 10 Dato Lokman masuk live aku VC dan kata kempen penyatuan ummah Aku ni nak bawa kepada Tun Mahathir. Siapa ingat time tu? Penyatuan ummah ni bukan bawa kepada Tun M tetapi penyatuan ummah ni kita nak bawa kepada tertubuhnya kerajaan Bumiputera dan singkirkan DAP. Tu agenda nya dan tu matlamat nya.

4) Kerajaan Bumiputera majoriti 2/3 parlimen tidak akan lengkap tanpa PAS, GPS(Sarawak) Warisan, Amanah, PPBM, PKR dan UMNO. Kita nak 148 kerusi parlimen baru cukup 2/3 majoriti.

5) Ahli parlimen UMNO keluar parti dan masuk PPBM. Amanah juga sudi terima bekas ahli parlimen UMNO. DAP juga kata sudi terima. Tetapi UMNO tetap wujud dan tidak berkubur.

6) Mereka nak kita percaya apa yang mereka tayangkan. Itu kerja mereka. Tapi kalau kita fokus matlamat kita maka apa sahaja yang mereka tayangkan tak akan gugat fokus kita.

7) Kita fokus kepada penyatuan ummah, singkirkan DAP dari kerajaan dan tubuhkan kerajaan Bumiputera.

8)Anwar Ibrahim hanya akan kekal sebagai bakal Perdana Menteri paling lama dalam sejarah dunia. - Sir Azri  #CelahGelegar 


Thus Article (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP

Itulah artikel (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel (VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/video-rakyat-mahu-tun-m-singkirkan-dap.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "(VIDEO) Rakyat mahu Tun M SINGKIRKAN DAP"

Catat Ulasan

Loading...