Loading...

TS Zainuddin Maidin meninggal dunia

Loading...
TS Zainuddin Maidin meninggal dunia - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk TS Zainuddin Maidin meninggal dunia, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : TS Zainuddin Maidin meninggal dunia
link : TS Zainuddin Maidin meninggal dunia

Baca juga


TS Zainuddin Maidin meninggal dunia

Innalillahi wa’inna ilaihi raaji’uun 

PUTRAJAYA: Bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Zainuddin Maidin meninggal dunia di Hospital Serdang, Selangor sebentar tadi.
Allahyarham yang berusia 79 tahun sebelum ini dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Putrajaya di sini, pada 13 November lalu akibat masalah paru-paru berair.
CG mengucapkan Salam Takziah kepada keluarga Allahyarham. 


Thus Article TS Zainuddin Maidin meninggal dunia

Itulah artikel TS Zainuddin Maidin meninggal dunia Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel TS Zainuddin Maidin meninggal dunia dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/ts-zainuddin-maidin-meninggal-dunia.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TS Zainuddin Maidin meninggal dunia"

Catat Ulasan

Loading...