Loading...

TH jadi agenda jatuhkan imej Islam

Loading...
TH jadi agenda jatuhkan imej Islam - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk TH jadi agenda jatuhkan imej Islam, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : TH jadi agenda jatuhkan imej Islam
link : TH jadi agenda jatuhkan imej Islam

Baca juga


TH jadi agenda jatuhkan imej Islam

KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang menyifatkan bahawa isu Tabung Haji (TH) telah digunakan sebagai agenda tersirat oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan imej Islam.
Perkara tersebut dinyatakannya pada sesi dialog bersama warga Malaysia dalam program An Evening With Tuan Guru Abdul Hadi Awang di Hotel Holiday Villa, London, United Kingdom, kelmarin.
"Mereka hentam Tabung Haji melalui media, bukan melalui Mahkamah. Media menjadi Hakim, ini tak betul, salah! Apa membimbangkan kita, digunakan isu ini untuk merendahkan imej Islam.
"Itu agenda itu ada. Ini kita kena sedar. Padahal pihak lain banyak juga buat salah. Tapi dibesarkan di media, agenda yang tersirat ialah untuk menjatuhkan imej Islam.
"Bukan kita benarkan (atau) kita suka kepada penyelewengan, tidak! Penyelewengan itu satu, imej Islam itu satu. Kita setuju menentang penyelewengan.
"Tapi jangan libatkan Islam dengan sebab kesalahan Tabung Haji. Tetapi terdapat kalangan tertentu yang bukan Islam ini ada agenda nak merendahkan imej Islam ini melalui Tabung Haji," ujarnya. - HARAKAHDAILY 27/12/2018


Thus Article TH jadi agenda jatuhkan imej Islam

Itulah artikel TH jadi agenda jatuhkan imej Islam Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel TH jadi agenda jatuhkan imej Islam dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/th-jadi-agenda-jatuhkan-imej-islam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TH jadi agenda jatuhkan imej Islam"

Catat Ulasan

Loading...