Loading...

Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno

Loading...
Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno
link : Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno

Baca juga


Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno

DI MANA ADA SEMUT, DI SITU ADA GULA

Walau apapun alasan, sebenarnya bukan sukar sangat pun nak tahu 'sebab musabab' golongan ini keluar daripada UMNO. Cuma PH berhati-hatilah dengan manusia-manusia ini. At one time mereka dah macam penjilat tegar tetapi bila hilang kuasa, hilang 'sumber' mereka sanggup buat apa saja termasuk menjilat kembali ludah mereka sendiri.

Jika mereka boleh buat pada UMNO yang satu ketika dulu telah memberikan mereka jawatan, memberikan mereka kuasa, memberikan mereka kemewahan serta kekayaan, tak mustahil mereka juga boleh buat begitu pada PKR, Warisan, Bersatu, DAP atau apa saja parti yang nak 'mengintai' negeri di bawah bayu ini.

Aku mau kasitaw - di mana ada anu...eh di mana ada semut, di situ ada gula bah. Boleh bah kalau ko hehehe!

-Syahril A. Kadir #CelahGelegar 


Thus Article Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno

Itulah artikel Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/salleh-keruak-pandikar-antara-yang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Salleh Keruak, Pandikar antara yang tinggalkan Umno"

Catat Ulasan

Loading...