Loading...

Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini

Loading...
Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini
link : Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini

Baca juga


Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini

MAS ERMIEYATI: 'Saya berharap dapat turut sama membantu usaha Bersatu selaku parti komponen kerajaan dalam melaksanakan agenda pemerkasaan wanita muda'.
KUALA LUMPUR: Datuk Mas Ermieyati Samsudin menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) kerana mencari solusi yang lebih berkesan dalam membela kepentingan terutama pengundi di Masjid Tanah.

Jelas Ahli Parlimen Masjid Tanah itu, keputusan diambil, setelah bermuhasabah dan memikirkan sedalam-dalamnya ia jalan terbaik dalam kerangka negara Malaysia yang majmuk.

"Insya-Allah, saya berharap dapat turut sama membantu usaha Bersatu selaku parti komponen kerajaan dalam melaksanakan agenda pemerkasaan wanita muda, di samping bersikap lebih terbuka dalam memperjuangkan nasib belia supaya mereka dapat merasai satu kehidupan yang lebih baik dan juga untuk mewujudkan masa hadapan yang lebih cerah bagi Malaysia.


"Terima kasih saya ucapkan kepada Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad dan kepimpinan parti kerana berkenan menerima penyertaan saya,
" katanya dalam kenyataan selepas menyerahkan borang permohonan menjadi ahli Bersatu di sini, pada Khamis.

Mas Ermieyati turut berharap, Malaysia baharu akan mewujudkan budaya politik lebih matang, inklusif, di samping meletakkan tadbir urus dan integriti sebagai keutamaan.

"Sudah tiba masanya semua pihak tanpa mengira fahaman politik dapat mencari satu titik persamaan demi kepentingan rakyat. Kepada Allah jua kita berserah," jelasnya.

TONTON: Saya akan terus kekal Ahli Parlimen Bebas - Mas Ermieyati 
#CelahGelegar

BACA: Bekas Ketua Puteri UMNO umum keluar parti 
#CelahGelegar

Mas Ermieyati  mengumumkan keluar daripada parti UMNO dengan menjadi Ahli Parlimen Bebas pada 1 Julai lepas

Menurutnya, tindakannya itu dibuat seikhlas hati tanpa ada mana-mana paksaan atau ancaman selain mahu menjadi pembangkang yang menegur kerajaan tanpa terikat dengan etika ahli parlimen yang mewakili sesebuah parti. - Astro awani


Thus Article Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini

Itulah artikel Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/mas-ermieyati-akhirnya-sertai-bersatu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mas Ermieyati akhirnya SERTAI BERSATU hari ini"

Catat Ulasan

Loading...