Loading...

LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED

Loading...
LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED
link : LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED

Baca juga


LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED

Abam pun banyak krisis nak tulis blog sebab kekangan masa. Tapi bila perlawanan penting camni terpaksa gagahi jugak. Perlawanan penting untuk kelangsungan buruan Juara Liga. Masa sekarang City tengah eksiden dan kita potong konar buat sementara pegang takhta. Jadi dengan hadap Menyu itu satu cabaran.

Dah jadi masalah pula dengan krisis kederaan bek tengah. Baru sekarang rasa rindu kat Klavan, kalau dia ada mungkin tak serisau sekarang. Bukan risau apa tinggal 2 saja bek utama. Ikut tak risau semua pemain yang reti sepak bola bola main apa2 posisi jika disuruh kan. Namun nak jadi bidan terjun perlawanan getir bukan masanya.

Alisson
Milner Lovren Van Dijk Robbo
Gini Fabinho Hendo
Salah Firmino Mane

Klopp mungkin akan buat pelarasan sedikit jika beberapa pemain masih belum cergas macam Milner dan Lovren. Clyne dan Fabinho akan jadi bek sisi dan tengah.  Tapi bahagian tengah dan serangan memang terbaik dan tak perlu nak risau. Salah dah kembali menyengat tambahan lagi semangat nak hantam Setan Merah setelah dapat Anugerah Pemain Terbaik Afrika 2018.

Mourinho tengah pening sekarang. Dia kalau boleh nak menang perlawanan ni atau paling ceroi seri pun dah kira besar rahmat dah. Sebab itu bersedialah Klopp untuk hadap segala susunan bas lori keretapi dari Setan Merah. Itu sahaja mereka mampu nak buat sebab Mou memang dah tahap monopous dalam bidang pengurusan bolasepak.


Thus Article LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED

Itulah artikel LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/liga-perdana-liverpool-lawan-man-united.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN MAN UNITED"

Catat Ulasan

Loading...