Loading...

LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL

Loading...
LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL
link : LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL

Baca juga


LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL


Liverpool vs Arsenal
1:30am (Waktu My)
30 Disember 2018 (Ahad)
Stadium: Anfield
Siaran Langsung: Astro 816/834


Arsenal bukan tak kuat. Tapi diorang masih jauh nak kembali macam zaman kegemilangan tak terkalah dulu. Unai Emery bagi abam adalah langkah betul Arsenal tetapi pakej lengkap ialah beserta Monchi, Pengarah Teknikal Sevilla zaman bolot Piala. AS Roma dapat separuh, Mochi kat sana yang buat kita dapat harga Yahudi untuk Salah dan Alisson.

Abam salut Arsenal sebab permainan berani mereka. Diorang kalau dapat bek 4 belakang macam kita abam ingat , musim ni saingan lagi hebat. Diorang datang ke Anfield tak macam Menyu nak susun lori. Mungkin perlawanan ni ada bolos banyak buat kita tapi nilai hiburan dan aksi pasti akan buat hiburan macam cerita Marvel Avengers bukan lawan Menyu dah macam cerita drama Melayu TV3 pukul 7 malam.

Ali
Clyne Love Van Robbo
Fab Gigi Hendo
Bobby Mane
Salah

Takda masalah kecederaaan serius bagi pemain utama. Mungkin ada penggiliran tapi pastinya boleh agak Klopp akan guna 3 pemain tengah dan simpan Shaq Dudu untuk senjata sulit bagi kejutan. Kalau nak kekang Meriam kena padu kat tengah. Arsenal memamg ngam kat tengah penuh pemsin kreatif untuk buka ruang jolok bola cantik untuk Auba dan Lacz. Cuma yang terbaik ialah bek mereka rapuh dan masih jadi lubuk kelemahan diorang.




Thus Article LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL

Itulah artikel LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/liga-perdana-liverpool-lawan-arsenal.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "LIGA PERDANA: LIVERPOOL LAWAN ARSENAL"

Catat Ulasan

Loading...