Loading...

Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Loading...
Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh
link : Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Baca juga


Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh


Dulu Nazri Aziz bukan saja kata Tun Mahathir baling gelas pun tak pecah, malah juga dikatanya Pengerusi PH itu sudah tua nyanyuk.

Jika sesiapa rajin, boleh saja "google" untuk mengetahui deretan serangan, cemuhan dan kejian yang pernah dibuat oleh Nazri terhadap Tun Mahathir.


Tapi belum 100 hari PH perintah dan dia kehilangan jawatan menterinya, beliau sudah pun menyatakan sokongan terbukanya kepada Tun Mahathir.

“Saya 28 tahun sebagai ahli politik kerajaan, kalau selepas 28 tahun nak menentang kerajaan, susahlah,” katanya.

Kahkahkah....

Bila Tun Mahathir tidak layan Ular ini, dia beralih kepada Anwar pula.

Baru-baru cuba buat Pakatan ANWAR-DAP-UMNO tetapi ditolak oleh akar umbi. Ketika umat Melayu Islam bangkit melawan kejahatan DAP, idea ini seperti meminta rakyat menoreh ketika Hujan. 


Idea Pakatan ANWAR-DAP-UMNO yang diuruskan oleh Nazri Aziz dikatakan merupakan idea Zahid Hamidi.

Setelah idea ini gagal dan pemimpin Umno keluar parti serta akar umbi Umno mendesak Zahid Hamidi meletakkan jawatan, maka hari ini mereka cuba berpaling tadah mahu kekal bersama perpaduan ummah. Mereka mahu kekal bersama Pas.

Boleh kah kita percaya pada mereka atau percaya pada Tun Mahathir atau kedua-duanya tak boleh dipercayai?

Atau kita pilih bersama parti yang jujur dan berintegriti iaitu PAS sahaja? 


Thus Article Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Itulah artikel Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/kisah-nazri-aziz-manusia-ular-kepala.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh"

Catat Ulasan

Loading...