Loading...

Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU

Loading...
Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU
link : Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU

Baca juga


Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU


KANGAR 13 Dis. - Bekas Setiausaha Agung UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad menjadi tokoh politik terbaharu parti itu yang menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).
Penyertaan bekas Ahli Parlimen Kangar itu disahkan oleh Setiausaha Bersatu negeri, Wan Saiful Wan Jan di sini, hari ini.
Terdahulu, Wan Saiful bersama Setiausaha Agung Bersatu, Datuk Marzuki Yahya menyerahkan kad keahlian parti itu kepada Radzi dalam satu majlis ringkas di kediaman beliau di sini.
Wan Saiful berkata, tokoh politik berpengaruh itu menyertai Bersatu kerana yakin dengan perjuangan parti yang dipimpin oleh Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.
“Penyertaan Radzi itu sekali gus memberi semangat kepada kepemimpinan Bersatu di negeri ini. Malah, pengalaman luas Radzi akan membantu perjuangan Bersatu khususnya di Perlis,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.- UTUSAN ONLINE




Thus Article Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU

Itulah artikel Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2018/12/bekas-su-umno-tan-sri-radzi-sheikh.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bekas SU UMNO, Tan Sri Radzi Sheikh Ahmad SERTAI BERSATU"

Catat Ulasan

Loading...