Loading...

Birthday 2019

Loading...
Birthday 2019 - kawan-kawan Hallo news malaysia on record, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Birthday 2019, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Birthday 2019
link : Birthday 2019

Baca juga


Birthday 2019

Hello FEBRUARY! Entry pertama di bulan February dimulakan dengan cerita birthday 2019. Walaupun dah beberapa hari berlalu tapi haruslah tulis sikit kenangan birthday tahun 2019 ni. Setiap orang tunggu masa birthday masing-masing kot. Tak kan lah nak dibiarkan begitu saja kenangan berlalu pergi. 

7 February 2019 jatuh pada hari khamis 2 hari selepas Chinese New Year. Sedang eloklah hari bercuti untuk semua orang. Tapi yang tak bestnya bila kek favourite habis! Tahun ni takde kek sebiji tapi dapat pilih kek ikut tekak sendiri. Masa celebrate birthday pun bukan di rumah. Jadi, kalau beli sebiji kek mana nak simpan pula kan?

FOREVER 21 katanya! Well, I am 30's already

Tahun ni juga tak ada surprise bagai cuma kamiorang pergi somewhere lah untuk celebrate birthday. Boleh anggap sebagai hadiah rest and relax untuk kami berdua yang dah lama tak jalan-jalan ambil angin tempat lain. Celebration birthday yang simple berdua tahun ni. Harap-harap tahun depan dapat sambut bertiga atau dapat hadiah yang lebih bermakna mungkin? Doa-doakanlah untuk kami ye.

Hokkaido Triple Cheesecake, New York Cheesecake & White chocolate gateau
Alhamdulillah, syukur ya Allah atas pinjaman setahun lagi untuk meneruskan kehidupan bersama dengan orang yang tersayang. Terima kasih atas segala doa dan ucapan. Moga Allah membalas dengan segala kebaikan pada semua. Aaminn...

Morning view 
Nanti Fiza sambung cerita celebrate birthday ni okay!



Thus Article Birthday 2019

Itulah artikel Birthday 2019 Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Birthday 2019 dengan alamat pautan https://malaysiaonrecord.blogspot.com/2019/02/birthday-2019.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Birthday 2019"

Catat Ulasan

Loading...